Toruń za pół ceny już w ten weekend

Od piątku do niedzieli w Toruniu będzie taniej!

Jesienna odsłona IV edycji akcji Toruń za pół ceny w weekend 27-29 września 2013 roku www.torun-za-pol-ceny.pl.

Biuro Toruńskiego Centrum Miasta wraz z Radiem ZET Gold po raz kolejny organizuje akcję promocyjną „Toruń za pół ceny”. W tym roku odbędzie się ona w dwóch edycjach: wiosennej i jesiennej. Do udziału w przedsięwzięciu zapraszamy hotele, restauracje, kawiarnie, pizzerie, instytucje kulturalne oraz sportowe, które w weekend od 27 do 29 września 2013 roku, obniżą ceny poszczególnych produktów i usług o 50%. Oferty nie muszą obejmować całego asortymentu – istnieje możliwość stworzenia odrębnego menu/oferty. Warunkiem jest jednak obniżenie cen o 50%.

Wydarzenie jest elementem promocyjnym miasta Torunia, mającym na celu przedłużenie sezonu turystycznego w mieście, zintegrowanie społeczności lokalnej, jak również prezentację towarów i usług znajdujących się w ofercie Partnerów, poprzez ich sprzedaż za pół ceny przez trzy dni trwania akcji promocyjnej.

Akcja „Toruń za pół ceny” trwa od 27.09.2013 do 29.09.2013, w godzinach otwarcia obiektów usługowych i handlowych Partnerów, którzy włączyli się do akcji.

Miejsca, które wezmą udział w akcji „Toruń za pół ceny”, zostaną oznaczone specjalnymi plakatami, tak aby turyści oraz mieszkańcy Torunia nie mieli wątpliwości, których lokali/instytucji dotyczy zniżka.

listy uczestników akcji z ofertą do pobrania:

placówki kulturalne

hotele

restauracje/kawiarnie

kluby

Rekreacja/zakupy

Akcja „Toruń za pół ceny” będzie promowana nie tylko na terenie Torunia, ale także w innych miastach jak Bydgoszcz, Trójmiasto, Warszawa, Olsztyn, Poznań, Zielona Góra, Katowice, Kraków, Gniezno, Inowrocław czy Łódź. Reklama ogólnopolska ma na celu przyciągnięcie turystów do Torunia i zachęcenie ich do skorzystania z atrakcji miasta. Organizatorzy nawiązali również współpracę w lokalnymi mediami, aby mieć pewność, że idea projektu dotrze do większości mieszkańców naszego województwa.

Jesiennej edycji wzorem roku ubiegłego towarzyszyć będzie plebiscyt „Korona Smakosza” organizowany przez MAKRO Cash&Carry, w którym na atrakcyjne nagrody liczyć mogą zarówno biorące w nim udział lokale gastronomiczne jak i głosujący na nie klienci.

Czym jest Korona Smakosza?
To plebiscyt, w którym mieszkańcy największych polskich miast, w tym również Torunia, wybierają swoje ulubione lokale gastronomiczne. To również okazja do promocji lokalnej gastronomii. MAKRO jest pomysłodawcą akcji oraz sponsorem nagród dla zwycięskich lokali. Atrakcyjne nagrody rzeczowe otrzymają również klienci lokali, którzy oddadzą głos na wybrany lokal przez wypełnienie kuponu i dokończenie umieszczonego tam zdania. Szczegóły już na początku września m.in w lokalach oznakowanych specjalnymi plakatami.
Restauracje w plebiscycie „Korona Smakosza” wybierane są aż w 9 kategoriach:
– wystrój lokalu
– jakość obsługi
– smak potraw
– atmosfera
– lokal na spotkania z przyjaciółmi
– lokal na wyjścia rodzinne
– lokal na romantyczny wieczór
– lokal na lunch
– lokal z najlepszą relacją cena – jakość.

Restauracja, która otrzyma najwięcej głosów i punktów w wyszczególnionych kategoriach, zdobędzie „Koronę Smakosza” oraz bon na zakupy w hali MAKRO. Przewidziano również nagrody dla klientów biorących udział w głosowaniu. Pełny regulamin akcji oraz listę lokali, które biorą udział w plebiscycie znaleźć można również na stronie www.koronasmakosza.pl.

Nagrodami dla restauracji są statuetki Korony Smakosza oraz bony do MAKRO o wartości 1000 zł za I miejsce w każdej z 9 kategorii.

Nagrody rzeczowe wędrują również do konsumentów, którzy oddają głosy w plebiscycie.

„Korona Smakosza” jest plebiscytem cieszącym się prestiżem w wielu miastach – w 2012 roku odbyła się ona w sumie w 12 lokalizacjach: Rybniku, Gdańsku, Rzeszowie, Łodzi, Katowicach, Zabrzu, Toruniu, Lublinie, Poznaniu, Szczecinie, Koszalinie i Warszawie. W sumie o Koronę Smakosza walczyło 450 lokali, a głosy na swoje ulubione restauracje oddało ponad 30 000 konsumentów z całej Polski. Mamy nadzieję, że w tym roku uda nam się pobić ten wynik. Każdy z właścicieli restauracji czy barów z miast, w których plebiscyt miał miejsce, bardzo chwalił sobie uczestnictwo w akcji, zwłaszcza, że była ona połączona z tzw. „Weekendem za pół ceny”. Dzięki temu, właściciele zaobserwowali wzmożone zainteresowanie swoimi lokalami oraz podwyższoną frekwencję ze strony klientów – nie tylko w ciągu weekendu oraz w trakcie trwania plebiscytu, ale na dłuższą metę.

Plebiscyt „Korona Smakosza”, to nic innego jak akcja, która ma pomóc w promocji toruńskiej gastronomii.

regulamin „Korony Smakosza” – pobierz

Lista uczestników „Korony Smakosza”:

Restauracje/Kawiarnie:

  1. Cafe Lenkiewicz, Wielkie Garbary 14
  2. Cafe Lenkiewicz, Rynek Staromiejski 33/34
  3. Restauracja Oberża, Rabiańska 9
  4. Restauracja Prowansja, Szewska 19
  5. Restauracja Royal India, Prosta 19
  6. Cafe Molus, Rynek Staromiejski 36/38 (PDT)
  7. Cafe Molus, Długa 12
  8. Cafe Molus, Rynek Staromiejski 19
  9. Pizzeria Capri, Wysoka 9
  10. Central Coffee Perks, Strumykowa 2
  11. Jesz Ile Chcesz, Franciszkańska 20
  12. Koi Sushi, Małe Garbary 19
  13. Restauracja La Mancha, Mostowa 19
  14. Restauracja Luizjana, Mostowa 10/1
  15. Oriental WOK, Szczytna 19
  16. Restauracja Pick 1, Przedzamcze 5
  17. Pierogarnia Miś, Rynek Staromiejski 8
  18. Presto, Żwirki i Wigury 71/13
  19. Zaczarowana Dorożka, Łazienna 24
  20. Krzywa Caffe, Pod Krzywą Wierzą 1
  21. Telepizza, Rynek Nowomiejski 2
  22. Restauracja Masala, Rynek Nowomiejski 8
  23. Metropolis, Łazienna 26
  24. Metropolis, Podmurna 28
  25. Cukiernia Baltazar, Chełmińska 3
  26. Cukiernia Baltazar, Szosa Chełmińska 31/35
  27. Cukiernia Baltazar, Mickiewicza 94/96
  28. Pizzeria K2, Podmurna 36
  29. Restauracja Jadło Polskie, Konstytucji 3-go Maja 10
  30. Chang Lin, Szosa Lubicka 166 E
  31. Subway Plaza, Broniewskiego 90
  32. Subway, Szeroka 32B
  33. Widelec – Grill&Bar, Sienkiewicza 39
  34. Róże i Zen, Podmurna 18
  35. Cukiernia SOWA Cukiernia Restauracja Winiarnia Apartamenty, Rynek Staromiejski 4
  36. Pizzeria Gruby Benek, Szosa Lubicka 166 H
  37. Bistro Skarpa 4 Tenis, Przy Skarpie 4
  38. Pizzeria Kameleon, Rabiańska 17
  39. Pub&Bar Droga 15, Kowalewska 14 Grębocin
  40. Restauracja Monte Carlo, Dożynkowa 9C
  41. Pierogarnia Leniwa, Ślusarska 5
  42. Domowa Pizza pod Arkadami, Różana 5
  43. Klubokawiarnia Dwa Światy, Św. Ducha 10/12

Kluby:

  1. Kawalerka, Rynek Staromiejski 1
  2. Togun Pub, Żeglarska 24
  3. Mockba, Rynek Staromiejski 22

 

Mapa uczestników jesiennej edycji „Torunia za pół ceny”
http://mapsengine.google.com/map/embed?mid=zQ2XhuoDcIu0.k1YvDQ_i-w7g

Organizatorzy:

Gmina Miasta Toruń – Biuro Toruńskiego Centrum Miasta
Radio ZET Gold
Partnerzy akcji:
MAKRO
Lokalna Organizacja Turystyczna Toruń
Ośrodek Informacji Turystycznej
Centrum Handlowe Kometa