Zakończył się Weekend Cudów w głównej siedzibie Arpol Motor Company

Wydarzenie było podsumowaniem 2-dniowej wyprzedaży samochodów marki SEAT (fot. Adam Zakrzewski)

Ponad dwustu gości wzięło udział w evencie głównym „Weekendu Cudów”, który odbył się w piątek, 29 maja, w głównej siedzibie Arpol Motor Company. Wydarzenie było podsumowaniem 2-dniowej wyprzedaży samochodów marki SEAT.

– Wydarzenie miało charakter wyjątkowy, bo pierwszy raz biznes tak mocno przeniknął się ze sztuką – relacjonuje Wojciech Bernasiak, Kierownik Działu Marketingu. – Impreza rozpoczęła się od przemówienia, podczas którego Prezes firmy Adam Kolas, wspólnie z Tomaszem Cebo, przywitali gości i wytłumaczyli ideę spotkania. Nie obeszło się bez podziękowań dla głównych osób biorących udział w kampanii reklamowej: żużlowca Pawła Przedpełskiego, I Wicemiss Polski Agnieszki Wasilewskiej, koszykarza Dawida Przybyszewskiego oraz prowadzącego program „Jazda z VIPem” Marcina Tokarza.

Około 21:30 rozpoczął się pierwszy występ artystyczny, podczas którego Tomek Cebo, wraz z 10-letnim synkiem Leonem, zagrali na najszybszym modelu SEAT-a – Leon Cupra. Po koncercie zgromadzeni goście mogli zwiedzać przygotowane audio-instalacje samochodowe oraz podziwiać premierową wystawę obrazów Tomasza Cebo, a także posłuchać muzyki w wykonaniu zespołu Funkologia.

Wydarzenie wspierali sponsorzy: Pałac Romantyczny, Forte, Kler, Swalen oraz Restig.

Więcej zdjęć z wydarzenia znajdziecie w naszej FOTOGALERII!